Topptur med Psykisk Helse!

Vardåsen i Asker

Bilde er i retning mot Oslo

Jeg har gått til Psykisk helse i kommunen i noen år nå, og de siste 16mnd har jeg gått ned 59kg! og jeg går stadig opp på topper ute på Hurum, så Lise (min kontakt person) ville prøve å gå opp på Vardåsen med meg, så det sa jeg ja til meg engang, da dette er en topp jeg ikke har vært på, så fikk tatt noen fine bilder, vet ikke hvor bra de blir i bloggen da det er ganske store bilder og bloggen komprimerer bildene, men det blir som det blir, det var en fin tur med god utsikt i flere retninger. Det var veldig varmt og klamt å gå opp, men gikk opp på 25min og det var over 300høydemeter 😀 

Mens vi tok pause på toppen så kom regnet og det begynte å styrtregne, men hadde heldivis på meg regnjakke, selv om den var 10 størrelser for stor xD hadde glemt å kjøpe ny regnjakke ettersom at jeg hater å gå ut når det regner xD

Men det var en fin tur og kommer til å ta en ny tur opp i sommer, når det er meldt finere vær 🙂 her kommer noen flere bilder. Håper dere får en fantastisk dag 🙂

Bilde i retning mot Sætre
Bilde i retning mot Lier

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg