Som å gå inn i en annen tidsperiode!

God dag kjære lesere!

13.juni så hadde jeg og pappa vært i båthavna å gjort i stand båten for å bli løftet opp for å bytte en ventil dagen etter, og planen var å gå en tur med hunden etterpå, vi viste ikke helt hvor vi skulle gå, men det var fra Storsand en plass, når vi kom til parkeringen så var det skilt mot Bjønnåsen, Stikkvannshytta, Bjørnåsen, og flere. Vi begynte bare å gå mot alle 3, til vi kom til ett vegskille med enda flere skilt på, desverre glemte jeg å ta bilde, men vi bestemte oss for å gå mot Bjønnåsen, så det var egentlig bare en haug med oppåver bakker!  Men når vi hadde kommet ett stykke så begynte det både å regne og tordne! 

Jeg personlig er ikke redd lyn eller torden, men likte ikke å være oppi høyden med metall på meg (klokke, mobil, nøkler og piercingen i tunga) heldigvis så fløy det fort forbi. 

Vi kom oss til toppen og det var noe helt annet enn jeg hadde trodd, det var skikkelig viking/middelalder aktig på toppen og det var bare driit kult å se på! 

Her kan man slipe sverdet!
Koselig stor gapahuk ting hvor man kunne grille
Altså se på alle de vandrende sauene daaaa, jeg vil jo bare hilsee!

Selve turen opp dit var ikke så spennende, men det var utrolig fint på toppen og vil helt klart gå opp dit igjen!

Håper dere får en fantastisk dag videre!  🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg