Pastel Rosa Hår

God dag kjære lesere!

For noen uker siden spurte jeg dere hva slags hårfarge jeg burde velge neste gang, men
desverre så trodde jeg at jeg fikk epost når jeg fikk kommentarer, så jeg trodde ikke noen haddde svart,
Så da valgte jeg fargen Dennis sa, Pastel Rosa.

Desverre så tok ikke fargen som den skulle, men syns ikke det ble dårlig for det om 🙂
Fargen skulle også vare i 2 mnd, men etter 1 vask så var nesten alt borte, så det var litt kjedelig,
Men sånn er det når håret skal oppføre seg rart.

Så da får vi se hva vi velger neste gang, men for å beskytte håret, så venter jeg litt, vil ikke at det skal
bli for slitt heller, da planen er at jeg skal ha laaaangt hår 😀

Håper dere får en fantastisk dag videre <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg