Ny hårfarge!

Hey alle sammen!

Jeg har alltid farget håret mye, i alle mulige farger, jo mer crazy jo bedre!
Men når jeg fikk gallestein i slutten av 2020 så klarte jeg ikke å spise, så fra nyttårsaften 2020 til 10.Mai 2021 gikk jeg ned 30kg fordi jeg ikke klarte å spise pga smerter og som resultat av underernæring så begynte håret mitt å falle ut, så jeg bestemte meg for å klippe meg kort, Pixie cut kort, og jeg elsket det! 

Juli 2021

Det var veldig digg å ha kort hår, men det ble fort kjedelig, man kunne ikke gjøre noe særlig annet enn å rufse til håret. Pluss at man måtte vaske håret hver dag for at det skulle legge seg fint, så da ble det å gro ut håret igjen, men i den perioden håret gror ut så bør man ikke farge håret ettersom at det skader så fælt, holdt ut i 7mnd (1.Februar) før jeg farget det mørkebrunt!

Februar 2022

Og jeg digget det også, helt til bursdagen min nærmet seg (19.mars) og jeg ville ha den naturlige fargen tilbake så jeg kunne bruke extentions og late som jeg hadde langt hår!

Det gikk veldig dårlig, bleiket håret og fargen gikk rett ut, men den fargen jeg skulle farge over, satt ikke, så måtte prøve igjen  og det funka litt, men da var håret utrolig slitt, så da ble det å la det være sånn rar farge, og jo flere mnd som gikk, jo mer orange ish ble det, så i går dro jeg til frisør og farget det profesjonelt for første gang i livet!!

Så da ble det Islandsk blondt! Digger fargen 😀  og nå skal jeg la håret være så lenge jeg klarer, helst til jeg har hår ned til Hofta! men det tror jeg ikke at jeg klarer, men lengden skal jeg få til 😀 

Juni 2022

Man kan også se hvor tydelig kragebeina mine har blitt siden juli i fjor :O 
Det la jeg ikke merke til før nå, så det var litt gøy 😀

Håper dere får en fantastisk dag videre 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg